sunnuntai 18. joulukuuta 2011

don't cry just fuck and smile.

oineeejj ja e nog dålig pådethär :ss har såmycket att göra helatiden så hinner inte skriva något här :// nu sitter jag på soffan o kollar på när brorssan seplar playstation. såhinner skriva något smått nu!

veckan gick snabbt säkert pga hade så mycket att göra ! men var är snön det ät ju jul snart o det finns inte alls snö :( o har sånt stress me alla julklappar som ska köpas ! :s
på fre var jag då först hos evve med några andra vänner hade mega kul. så gick jag klo 9 till bolhallen och titta på syrrans match som de van med 35 mål. så for vi då till pappa till kyrkslätt och så kom sonja till oss övernatten! så var jag på lörda och såå på linas match i karis där träffa jag då min härliga emma <3 !  Idag blir de väll bara vara hemma och ta de lugnt och så är det match på kvällen! (har sån lust och spela)

nu skall jag gå och ta en varm dusch och så bara taa det lugnt :) hejs<3 !

                                                             Gamla foton..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti