torstai 8. joulukuuta 2011

I find happiness in the simplest of things.

nojaaa nu vet  int ja mer varifrån ja ska börja :D 

haha moka lite i skolan idaag är så flunssiig så måste ta en medicin o först efter att jag hadde tagit den kom jag ihåg att papsen hadde sakt att ja int ska taa den på skoltd för den gör mig trött så soista timmen gick til det att ja satt o fösökte hålla mig vaken :D o så kom man somtur hem o satt tv:n på o så somna man :D!

iaf :
haha grötfesten var rolig och mycket åt man :D grattis til alla som fick pokalerna ^^ så kom ja då hem o mycke han man int göra kasta skorna bort springa upp taa en huppare så iväg till andrea :D vår kära vän ippa hadde telefonen stängd och ingen fick tag på henne så vi trodde ju att hon vaar försvunnen .. föräldrana var int hemma o int bröderna heller .. perus :D så vi kunde ju int göra annat heller än börja söka :D nojaa så hitta vi nu sen henne osv :D så hos andrea hadde vi 20 min på oss att hinna till bussen o joo vår tur ... andrea springer förfullt och snubblar rakt in i ett dike så fortästter ja springa o så ser ja ju föståss bussen kära förbi mig ... perus vi två :D så går vi nu så fort vi kan hem till oss o kommer hem 20 min fösenat pga att vi dör i skratt på vägen o cokisen flyger ut ur munnen på mig o så faller de cokis i håre på mig o så halkkar vi helatiden så de gick lite långsammare än va vi tänkte :D men iaf e vi nu hos oss o chillar o har kul snart o tuti pussnati <3

Isabella Lanaro

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti