maanantai 12. joulukuuta 2011

sometimes you have to be your own hero

Blev så glad idag :D okej inget speciellt hände utom att fick veta att jag slipper med min bästaste milla till sverige jippii.. har inte hunnit blogga nu så mycket pga stress skola kaverin.. ska fösöka kämpa med dethär (:
+ att var är snön de är julafton om två veckor och ute regnar det wihiii .... -.- men iaf kort om veckoslute :)!

på veckoslutet hade jag då först match som vi fölorade.. o så for vi på glöggfest till roppsu !(: vi hadde mega kul fast har nu lidigt  i 3 dagar med så sjuk tumme vet faktist inte vad det är med dem bruten endå vell int :D men vill endå inte visa den hos läkaren för om den är bruten så får ja int spela handboll :( på sönda träffade jag då ian o så senare milla nina och eve vi chilla nu hos oss o så for nina och ian hem o vi gick med milla o evve ut me andra kaverin :)! 

snart borde man läsa på prov men ärligt sakt så är detdär med provläsande inte riktigt min sak :D idag va jag då med milla först o så gick vi o kolla på ian och vines träningar helt kul fast smått tråkit :D så gick vi ti vici me milla dit o så va dit nu eicca evve toba och sen zacke :)) <3 nu ska ja läsa på prvov och int data! :D

Новости Wall Photos
naws<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti