keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Things end. but memories last forever.

oinej.... jag e nog världens dåligast och blogga... Det känns bara som tiden skulle gå så himla snabbt! Fast har nog int gjort så mycket på lovet men tänkte endå berätta kort om det:

 Efter julfesten for jag då till pappa till kyrkslätt! julaftonen va super fast hade typ hela 2 dagar efter julaftonen matkoma! så kom lina till pappa nästa dag så på tisdag for jag o lina till stan fö att träffa några ingåvänner! var faktist helt kul fast gick sen på kvällen till grani o träffa några vänner där! på onsdag träffade jag då min härliga vän molly! haha vi hadde nog super kul, och vi kom fram till att vi  tycker exakt samma om allt!(skrämmande) men iaf så åkte jag nästa dag med brorrsan till kuopio var vårt lande ligger! där firade vi då nyåre med kusinerna som var super! så åkte vi hem några dagar senare och så träffade jag världensbästa milla!
 Har  idag också varigt med milla o nu ska jag ta och städa lite! pusshej!

bilder från jullovet:




Lina <3

made by: LINA!


kusinen nuutti!

Milla <3

facemask!


Molly<3







syskon!




kära kusinerna o brorssan!

ian!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti