keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Vart jag mig i världen vänder, står jag här med tomma händer, längtar efter något som kan rädda mig.

tjenispenis!

orckar int meeeer...... ja e så himla trött att jag bara int orckar blogga...kallas vell  laat..!

iaf har jag ida varit med milla hos henne o skött om den lilla stackarn som är febrig! så hadde jag treningar kl  halv 6  som inte var en av dåm bästa var så himla trött att ja int tänkte hållas vaken beror säkert på det att vi  låg och kollade med milla så länge på tv o bara vila (sov).. så orcka man ju int sen mer...

annars har dagen varigt helt okej utan mattaprovet som gick superdålit... skall snart gå i en varm dusch sen bara vila pusshej<3!

bilder som jag först nu fick laddat på datorn !

                                                   cutie<3
Porque todavía existen relaciones - desmotivaciones.es




älskar dig!






datisar på slöjd timme:D





lisa<3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti