keskiviikko 29. helmikuuta 2012

Fakta om denhär tjejen...

challenge (Lisa)

1. Jag är sjukt lat person, om man ber mig göra något tex städa rummet kan det ta fler dar före det blir gjort. måst sjöälv haa nöje för saken för att den skall bli gjord.

2. Jag är livrädd för höga platser så fort jag kommer på en hög plats och ser ner börjar mina ben darra och det känns som om jag inte har nån balans!

3. Jag älskar massor massor massor mat ! så fort jag får tråkit går jag till kylskåpet och äter! hehe . :D

4. kan bli sjukt störd av små saker ... iaf om nån vecker mig när jag fösöker sova ! 

5. Har för tillfäller blivi addicted till leena hefner från pogrammet putous , leker henne sådär 24/7 ( jajaja , hirveän ) :D

6. Har spelat handboll i 10 år , älskar denna sport , fast har alltid älskat att dansa sjunga och sunga,spela piano !:)

7. älskar personer som är sosiala älskar att tala och har bra humor !(: gilar int när människor är tysta och det blir tyst och man int vet va man skall seja !

det finns ju en massa mer om  mig, om ni undrar eller vill veta något fråga gärna !(:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti