keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

CARAS

Super glada flickan häär! Var idag till läkaren med mitt knä först saa dåm ti mej att de tror ja haar etu risti side poikki o jaa då sku jag haa hamna vari bortta från handisen i sådär 2 månader + operation men efter att varigt på magnet röntken så var det bara somtur taka risti side såde blir bara lite vilande så handbolll igen SÅÅ HIMLAA GLAAD !

 Iaf Sitter jag just nuu hos caras <3 har inte varigt pålänge med denhär tjejen så var super o chilla lite med henne + att vi har allti lika roligt! Kom hem ti henne, åt lite gotaaa och hade super kul o så somna båda ...:D feeetttyyyyhhhhhhh

Idag blir de bara hemma kväll för mig pga mitt knä!

 ha det lika bra som jaag! pushej<3

hej här e jansku sku baa säga att älskar cara, o ja lksm avgudar henne, hon e heelt bäst, o jaaa, ja älskar hennne, hon äger !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti