sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Hatar Rubriker...

Har haft ett super veckoslut med massa handboll! Är både glad o sådär lite arg/lessen vet själv inte varför men känner på mig bara ... Iaf så får jag nästa vecka börja trena spela som är sjukt skönt är så himla glad att få börja igen så trist och sitta på bäncken och se påå. Nästa vecka blir lite tyngre för mig... det är  ju då  final four som kommer blii så himla späänande fast super roligt! Och så är det på söndag styvsyrrans konffis + final four så sku villa hinna till båda..  och så blir de massaa träning för min del!

Men nu ska denhär tjejen gå ta en varm dusch och så lite webba med milts ha en super kväll <3!

Fick här också en Challange av vicky, var jag skall berätta 10 saker jag tycker om.!



1. Älskar MAT de enda jag inte någongsin kan sluta tänka påå! omnomn... :pp



2. Handboll är mitt liv.





3. Älskar mina vänner! de betyder allt för mig!



+ finns många andra bsästa vänner men lägger inte bild på dem! <3

4, Känslan då allt är som det skall vara!
59904_large

5. Familjen




pappa, syrran , halvsyrran
6.  CHOKLAAADDD ÄR MITT ALLT.

 

7. Jag älskar att sjunga och danssa märcker själv inte allti om jag börjar göra det.. :D

You Only Live Once

8. Jag älskar att sisustaaa rum osv! 

dålig bild... sorryyy

9.  Älskar Fredagar ! 

Goodreads | Heywot's Status Update - 12 hours, 30 min ago


10. Glad att denhär tycker om challangen tog slut nu:D !






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti