sunnuntai 8. tammikuuta 2012

the bitches are back!

tjo!:)

som ja saa så bloggar ja idag först pågrund av att jag var på kryssning så orckade jag int börja skriva något där! Men iaf så var resan super! hadde mega kul fast de nu fanns några lite obehagliga och påträngande män..

men shoppa fick vi! har haft sån klädkris o byxkris så var ganska glad att jag fick ungerfär köpt det vad jag behövde!. Köpte faktist 3 par byxor (konstit) för ja köper typ alldri byxor pågrund av att dåm måst vara perfekta annars kan ja bara inte köpa dem ... :D så köpte ja en yletröja och en lite finare skjorta :) ! så är faktist helt nöjd! o så förståss min parfym från båten! 

Men iaf så har jag idag varigt först bara med syrran ladda några songer och bara haft kul! så gick jag ut med några vänner! fy vad det är kallt ush :/ fast mysigt är de ju nog! 

nu blir de bara lite datande och så och sova! de är ju skola imrn -.- ! 

(bilderf från sverige kommer senare) pusshei<3

408345_326945900658879_100000304161077_1150772_1307533726_n_largeDrake Quotes, Kid Cudi Quotes, Wiz Khalifa Quotes

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti