maanantai 9. tammikuuta 2012

Cerruti 1881

hejssan påer!

idag har jag då varigt med lisa! hadde super kiva! höhöö först köpte vi mudcake.. någo nytt? så gick vi imot eicca och toba till varukkan så gick vi till oss. senre kom evve också vi hadde superkul!

haha jag o lisa är nog int het ärligt sakt normala tisammans! tex. vi börja skratta för jaa bloste i hennes ansiktet? int är de ju något roligt med det men jaa vii... :D

aah fan va ja blir sur är så ströd på vissa personer som gör mej störd på allt -.- o så ennu tänker jag att ja slipper i en varmdusch som gör mej på bättree humör så har varma vattnet tagit slut tackvare min kära bror -.- kan de bli bättre...? NEJ!

nojaa somtur lysssnar jag nu på en song som är helt galen lyssna 3.00! shiiitmajgaaad o: gud hon är bra!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti